Testy przedsezonowe Sesja 1
Testy przedsezonowe Sesja 2
Testy przedsezonowe Sesja 3
Grand Prix Kataru
Grand Prix Brazylii
Grand Prix Australii
Grand Prix San Marino
Grand Prix Hiszpanii
Grand Prix Monako
Grand Prix Kanady
Grand Prix Europy
Grand Prix Francji
Grand Prix Austrii
Grand Prix Wielkiej Brytanii
Grand Prix Niemiec
Grand Prix Węgier
Grand Prix Belgii
Grand Prix Włoch
Grand Prix Japonii
Węgry
Grand Prix Węgier
Hungaroring
Runda 13
18 - 19 sierpnia 2018
Trening
18.08.2018 - 19:00
Kwalifikacje
19.08.2018 - 19:00
Wyścig (35 okr.)
19.08.2018 - 19:50
Do wyścigu pozostało
Mapka toru
live racers
Autor: Patryk Trusmaster80
Data dodania: 09 maja 2018 - 13:18
Wywiad z Bartkiem1337
Tytuł newsa
Redaktor: Witaj Bartku. Jak czujesz się będąc pierwszym pytanym kierowcą w tym sezonie ? Bartek: Również Witam, na pewno jest to dobre odczucie, mam nadzieję, że to nie mój ostatni wywiad w tym sezonie ;) Redaktor: W porównaniu do wielu startujących tutaj kierowców jesteś weteranem, ponieważ pierwsze wyścigi w lidze przejeżdżałeś w 1 sezonie. Jak zapamiętałeś tamte starty? Bartek: To fakt, mam już jakiś staż w tej lidze, kilka przejechanych wyścigów, kilka podiów, a mam nadzieję, że najlepsze dopiero przede mną. Jeżeli chodzi moje o starty w pierwszym sezonie, było ich kilka, ale uważam, że nie ma żadnego sensu porównywać tamtych czasów do obecnej sytuacji w lidze. Wiele się od tamtego czasu zmieniło, w lidze, jak i u mnie. Do poprzednich sezonów nie przywiązuję zbyt dużej wagi i bardziej staram się skupiać na tym, co jest obecnie. Sezon pierwszy jest dla mnie praktycznie nieistotny, ale, tak czy siak, dał mi pewne doświadczenie. Redaktor: Jednorazowo pojechałeś także w 3 sezonie. Jak porównałbyś ligę z tym Co działo się wtedy, a tym gdy powróciłeś przed dwoma miesiącami? Bartek: Jednorazowy udział w sezonie 3 był dla mnie wtedy pewnym testem. Chciałem sprawdzić się i ocenić, czy jest jeszcze jakikolwiek sens, aby ścigać się dalej. Z tego, co pamiętam, wróciłem po dość długiej przerwie na GP Węgier, w którym osiągnąłem solidny wynik. Było to jednak na starym sprzęcie, który niewątpliwie ograniczał moje możliwości. Liga od tamtego czasu zmieniła się bardzo, w dużej mierze na plus. Zobaczymy, jak dalej będzie wyglądała sytuacja. Czas pokaże. Redaktor: Powróciłeś na GP Singapuru w sezonie 4 uzbrojony w nowoczesny sprzęt. Jak podsumowałbyś swój powrót? Bartek: Moim celem było osiągnięcie dogodnych warunków do ścigania się. Udało mi się tego dokonać, co pozwoliło mi powrócić do stałego ścigania. Szczerze mogę powiedzieć, że tęskniłem za tym. Co do wyników w sezonie 4, były one bardzo dobre, chociaż Singapur pokazał, że powrót nigdy nie jest łatwy. Dojechałem do mety na odległym ósmym miejscu. Kolejne dwa i zarazem ostatnie wyścigi w sezonie 4 były o wiele lepsze. Dostałem ofertę startów dla zespołu Sauber, w którym wróciłem do pełnej formy. Dwa dublety zespołu mówią same za siebie. Sezon 4 był dla mnie rozgrzewką przed kolejnym, możliwe, że najważniejszym sezonie w mojej simracingowej karierze. Redaktor: Za nami sesje testowe przed nowym sezonem. O ile wyniki były dobre, to jednak zbyt rzadko występujące. Jak oceniasz swoją formę na ten moment? Bartek: Sesje testowe mogę ocenić pozytywnie. Zebrałem dane oraz zrealizowałem cele, które wcześniej sobie ustaliłem. Warto również zaznaczyć, że testy to nie to samo co kwalifikacje czy wyścigi więc to, w jakiej faktycznie jestem dyspozycji, zobaczymy po GP Kataru. Mam nadzieję, że wyniki z sezonu 4 uda przełożyć się na sezon 5, a być może i je poprawić. Tak czy siak, ocena możliwości któregoś z kierowców na tym etapie sezonu nie ma zbyt dużego sensu. Redaktor:W kalendarzu pojawią się dwa nowe tory: Losail I Valencia Street Circuit. Jak oceniasz szanse na rywalizację na tych obiektach? Bartek: Na torze Losail, w Katarze będę się ścigał pierwszy raz w karierze. Nie wiem, czy tor ten będzie mi odpowiadał, czy nie więc na ten moment ciężko mi oceniać. Możliwe, że pojadę dobre GP, a możliwe też, że będzie to droga przez mękę i jak najszybciej będę chciał zapomnieć o tym weekendzie. Natomiast jeżeli chodzi o Valencia Street Circuit, miałem już na nim swój debiut i lubię ten tor. Jest on dość dynamiczny, dużo prostych. Wyprzedzanie na nim w mojej opinii nie jest trudne, więc mam nadzieję, że będzie to ciekawe Grand Prix. Czas pokaże. Redaktor: W tym sezonie planujesz współpracę z Foczkiem W Benettonie. Dla tej ekipy będzie to ostatni sezon W lidze. Jak obecnie układa się wasza współpraca? Bartek: Tak, jest to w pełni przemyślana współpraca. Mam nadzieję, że dużo osiągniemy razem w nadchodzącym sezonie, który tak jak wspomniałeś, będzie ostatnim, w którym zobaczymy bolid Benetton-a. Mimo wszystko w pełni rozumiemy zarząd zespołu, który postanowił odejść wraz z końcem piątego sezonu, sprzedając swoje udziały firmie Renault. Z uwagi na to, ciąży na nas pewnego rodzaju presja, aby pokazać się z jak najlepszej strony w tym ostatnim sezonie. Liczę, że współpraca z Foczkiem będzie owocowała dobrymi wynikami. Śmiało można powiedzieć, że naszym głównym celem jest wygrywanie. Redaktor: W przyszłym sezonie planowana jest zmiana platformy, na której będą rozgrywane wyścigi. Jak zapatrujesz się na tą zmianę ? Bartek: Cóż, będzie to na pewno trudne dla kierowców, jak i zarządu. Jednak zmiany są potrzebne. Obecna platforma niestety zaczyna "umierać". Z mojego punktu widzenia, będzie to możliwość zbierania kolejnego doświadczenia. Na ten moment, skupiam się na najbliższym sezonie i szczerze mówiąc, nie myślę o kolejnych. Wrócimy do tego tematu na koniec piątego sezonu ;) Redaktor: To dzięki tobie liga doczekała się poważnego odświeżenia w postaci całkowicie nowej strony internetowej. Możesz Co nieco powiedzieć o jej powstawaniu i o zmianach względem starej ? Bartek: Stara strona jak wiemy, wyglądała fatalnie i trzeba to sobie powiedzieć szczerze. Marzec 2017 był przełomowy dla ligi. Rozpoczęto wtedy intensywne rozmowy w sprawie nowej witryny ligowej. Podczas projektowania, kładłem nacisk na to, aby była ona przejrzysta, miła dla oka i ciekawa. Wymagało to wielu godzin pracy, aby to, co kierowcy widzieć będą na co dzień, było ciekawe i poprawiało jakość wyścigów wirtualnych. Uważam, że powstanie nowej strony, pomogło w dużej mierze w rozwoju ligi. Mamy duże zainteresowanie i to się liczy. Oprócz samego wyglądu poprawiony został aspekt zarządzania. Administracja na nowej stronie na dostęp do pełnego zarządzania ligą. Ponadto wiele operacji na stronie wykonywanych jest automatycznie, co znaczenie ułatwia pracę administratorom. Więcej zdradzić niestety nie mogę. Jeżeli miałbym porównywać starą stronę ligową, to najlepszym słowem do tego będzie przepaść! Redaktor: Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Na zakończenie ostatnie pytanie: Co chcesz życzyć swoim rywalom w tym sezonie ? Bartek: Czego życzę moim rywalom ? Samych dobrych wyników, czystej walki na torze i aby nigdy nie mieli problemów z PROGIEM. Wywiad przeprowadził Patryk Trusmaster.
Wyświetleń: 112
Komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia
Najbliższe sesje
Najbliższe sesje
Seria
Nazwa
Data
Status
Flaga
Trening
18.08 - 19:00
Flaga
Kwalifikacje
19.08 - 19:00
Flaga
Wyścig
19.08 - 19:50
Flaga
Trening
25.08 - 19:00
Flaga
Kwalifikacje
26.08 - 19:00
Klasyfikacje
Klasyfikacje
1
Sauber
257
2
Benetton
200
3
Benetton
170
4
McLaren
119
5
Ferrari
83
6
Sauber
63
7
McLaren
58
8
McLaren
50
9
Jaguar
48
10
Williams
43
1
Benetton
385
2
Sauber
354
3
Ferrari
105
4
Prost
101
5
McLaren
93
6
Arrows
70
7
Jaguar
49
8
Williams
45
9
Minardi
26
10
BAR
23
Serwery
Serwery
Dane do serwerów dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników