Testy przedsezonowe Sesja 1
Testy przedsezonowe Sesja 2
Testy przedsezonowe Sesja 3
Grand Prix Kataru
Grand Prix Brazylii
Grand Prix Australii
Grand Prix San Marino
Grand Prix Hiszpanii
Grand Prix Monako
Grand Prix Kanady
Grand Prix Stanów Zjednoczonych
Grand Prix Pacyfiku
Grand Prix Europy
Grand Prix Francji
Grand Prix Austrii
Grand Prix Toskanii
Grand Prix Wielkiej Brytania
Grand Prix Niemiec
Grand Prix Węgier
Grand Prix Belgii
Grand Prix Włoch
Grand Prix Japonii
Grand Prix Malezji
Francja
Testy przedsezonowe Sesja 2
Paul Ricard
Runda 0
27 - 29.04.2018
Dzień 1
27.04.2018 - 18:00
Dzień 2
28.04.2018 - 18:00
Dzień 3
29.04.2018 - 18:00
Do startu testów pozostało
Mapka toru
live racers
Autor: EmPiDi
Data dodania: 05 kwietnia 2018 - 16:09
Mistrzowski bolid prześwietlony!
Tytuł newsa
4 sezony startów. Jazda w aż 4 zespołach. Ponad 40 ligowych wyścigów. Można powiedzieć: weteran ligowy. Vef, który po przegranej batali o tytuł w 1 sezonie I fatalnych osiągach w sezonie 3 (tylko 3 wyścigi w 2 sezonie), wreszcie zdobywa mistrzostwo.Jest pierwszym kierowcą, który zdobywa tytuł w Szkarłatnym bolidzie. I tylko brak stabilnego kolegi zespołowego odebrał zespołowi szansę na pierwszy tytuł w klasyfikacji zespołowej na rzecz Mclarena. Dzisiaj opiszemy bolid, w jakim osiągnął ten sukces, a kierowcę podsumujemy w osobnym newsie. Ferrari F1-2000. Zaprojektowany przez duet Rory'ego Byrne'a , odpowiadającego za nadwozie I Paolo Martinellego, który stworzył 3-litrowe V10 o typie 049 I kącie rozwarcia cylindrów 90°. Dyrektor techniczny, Ross Brawn, chwalił harmonię nadwozia z silnikiem, a także liczył, że nowy skład kierowców pozwoli na walkę o najwyższe cele. Względem poprzednika, modelu F399, który dał Satchowi wicemistrzostwo, obniżono środek ciężkości, zaciski hamulcowe przeniesiono pod tarcze, a zbiornik oleju był tak mały jak to tylko możliwe. Dodatkowo kadłub, rdzeń konstrukcji, był mniejszy. Niestety ligowe regulacje pozbawiły samochodu doskonale dopracowanego systemu kontroli przepustnicy, ale nawet jej brak nie okazał się przeszkodą. Dodatkowo przeprojektowano tylne zawieszenie I usprawniono samochód aerodynamicznie. O wyczynach zawodnikòw już wkrótce, a poniżej więcej danych technicznych o samochodzie. Rozstaw osi: 302 cm; Rozstaw przednich kół: 149 cm; Rozstaw kół tylnych: 140,5 cm; Waga pojazdu: 605 kg (jednakowa u wszystkich); Pojemność baku: 160 litrów (jednakowa u wszystkich); Zawieszenie: Podwójne wahacze pchane; Firma produkująca zawieszenie: Sachs; Moc silnika: 820 km; Waga silnika: 112 kg; Maksymalne obroty: 19500 obr./min ; Skrzynia biegów: Sekwencyjny półautomat umieszczony wzdłużnie; Biegi: 7; Sprzęgło: AP Racing; Paliwo I olej: Shell; Opony: Bridgestone (jeden dostawca); Hamulce I klocki : Brembo; Chłodnice: Secan; Elektronika: Magneti Marelli (jednakowa w całej stawce).
Wyświetleń: 110
Komentarze
avatar EmPiDi
14 dni temu
@TiDiEJ tak, ale w modzie limit RPM stanowił 19500, więc jest zapisana taka wartość
Domyślny avatar
19 dni temu
Ale silnik Ferrari z 2000 roku kręcił się do 18000 RPM, no może 18500 w Sauberze i Proście z 2001 roku... taki mały błąd rzeczowy. Źródło: http://www.allf1.info/engines/ferrari.php Type: Tipo 049
Najbliższe sesje
Najbliższe sesje
Seria
Nazwa
Data
Status
Flaga
Testy
27.04 - 18:00
Flaga
Testy 2
28.04 - 18:00
Flaga
Testy 3
29.04 - 18:00
Flaga
Testy
04.05 - 18:00
Flaga
Testy 2
05.05 - 18:00
Klasyfikacje
Klasyfikacje
1
Ferrari
0
2
BAR
0
3
BAR
0
4
Stewart
0
5
McLaren
0
6
Ferrari
0
7
Minardi
0
8
Sauber
0
9
Williams
0
10
Benetton
0
1
Ferrari
0
2
BAR
0
3
Williams
0
4
Minardi
0
5
Jaguar
0
6
Sauber
0
7
Prost
0
8
Benetton
0
9
McLaren
0
Serwery
Serwery
Dane do serwerów dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników