Testy przedsezonowe Sesja 1
Testy przedsezonowe Sesja 2
Testy przedsezonowe Sesja 3
Grand Prix Kataru
Grand Prix Brazylii
Grand Prix Australii
Grand Prix San Marino
Grand Prix Hiszpanii
Grand Prix Monako
Grand Prix Kanady
Grand Prix Europy
Grand Prix Francji
Grand Prix Austrii
Grand Prix Wielkiej Brytanii
Grand Prix Niemiec
Grand Prix Węgier
Grand Prix Belgii
Grand Prix Włoch
Grand Prix Japonii
Japonia
Grand Prix Japonii
Fuji
Runda 16
08 - 09 września 2018
Trening
08.09.2018 - 19:00
Kwalifikacje
09.09.2018 - 19:00
Wyścig (34 okr.)
09.09.2018 - 19:50
Do wyścigu pozostało
Mapka toru
live racers
Spis treści
Regulamin
1. Postanowienia ogólne
1.1
Liga LegendF1 jest ligą wirtualnych wyścigów w sieci, powstałą w 2014 roku. Liga bazuje na grze rFactor wraz z modyfikacją ligową na bolidy Formuły 1 z sezonu 2001.
1.2
Niniejszy regulamin może ulegać zmianom, o których użytkownicy będą powiadomieni przez administrację ligi. Lista administratorów oraz osób odpowiedzialnych za zarządzanie ligą, stroną itd. udostępniona jest w zakładce "Kontakt"
1.3
Każda osoba, posiadająca konto na stronie ligowej w regulaminie zwana jest użytkownikiem.
1.4
Udział w lidze jest w pełni darmowy.
1.5
Każdy użytkownik posiadający konto na stronie ligowej zobowiązany jest do akceptowania niniejszego regulaminu oraz polityki prywatności oraz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych na stronie.
2. Witryna internetowa
2.1
Informacje o danych użytkownika przechowywanych na stronie ligi znajdują się w polityce prywatności.
2.2
Administracja ligi ma prawo zmienić nazwę użytkownika, hasło itp. na wniosek właściciela konta. Administratorzy zastrzegają sobie również prawo do usunięcia danego konta lub zablokowania, w przypadku naruszenia regulaminu ligi lub wtedy, gdy właściciel konta sam o to poprosi i poda powód, dla którego chce, aby jego konto zostało usunięte.
2.3
Na stronie ligowej zakazane jest używanie wulgaryzmów oraz niestosownych słów. Zabrania się również wytykania błędów ortograficznych w wypowiedziach innych użytkowników.
2.4
Administracja ligi nie zezwala na reklamowanie innych lig, bez zgody szefa ligi.
2.5
Administracja ligi zastrzega sobie prawo do weryfikacji konta podczas rejestracji i ew. odrzucenia wniosku o akceptacje nowo założonego konta.
2.6
Wszelkie błędy znalezione na stronie powinny zostać zgłoszone do administracji ligi w celu ew. naprawy zgłoszonego problemu. Informacje na temat błędów i problemów na stronie należy przesyłać na adres email kontakt@legendf1.pl lub za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się w zakładce "Kontakt".
2.7
Strona ligowa nie obsługuje jakichkolwiek płatności. Założenie konta na stronie jest w pełni darmowe, a adminsitracja nie ma prawa pobierać od uzytkownika żadnych opłat za udział w lidze.
2.8
W lidze użytkownicy posługują się swoimi pseudonimami, utworzonymi na stronie podczas rejestracji konta. Pseudonim użytkownika jest unikalny.
3. Uczestnictwo w lidze
3.1
Użytkownik, który chce wziąć udział w ligowych rogrywkach musi złożyć swój zapis. Służy do tego zakładka Dołącz do nas.
3.2
Każdy nowy użytkownik musi ubiegać się o licencję uprawniającą do pełnego udziału w lidze. Poprzez formularz ligowy bądź kontakt z administratorem można otrzymać częściową licencję, umożliwiającą dołączenie do ligi jako kierowca testowy.
3.3
Użytkownik zdając pełną licencję, staje się kierowcą ligowym. Tylko mając pełną licencję można zapisywać się jako kierowca etatowy.
3.4
Skład ligi znajduje się w zakładce zespoły.
3.5
Administracja zastrzega sobie prawo do niedopuszczenia kierowcy do startu w oficjalnej sesji, jeżeli kierowca nie posiada licencji.
3.6
Uczestnik ligi jest zobowiązany do wstawiania się na wszystkich oficjalnych sesjach w lidze. Nagminne opuszczanie sesji może skutkować wykluczeniem z listy uczestników ligi.
4. Serwery
4.1
Serwery ligowe wymienione są w panelu na stronie głównej pod nazwą "Serwery". Serwery niewymienione w tym panelu nie podlegają pod ligę.
4.2
Na serwerach zabronione jest używanie wulgaryzmów, obrażanie administracji i innych osób. Użytkownik nagminnie łamiący tę zasadę może zostać ukarany przez administrację.
4.3
Dostęp do serwerów mają tylko uczestnicy ligi. Hasła widoczne są tylko dla osób posiadających konto na stronie ligowej.
5. Zasady serwera dedykowanego
5.1
Serwer dedykowany ligi dostępny jest dla kierowców 24/h. Na nim również odbywają się oficjalne sesje ligowe. Dane do tego serwera zawarte są w panelu "Serwery".
5.2
Prawa do zarządzania serwerem dedykowanym mają tylko właściciele serwera oraz administratorzy ligi.
5.3
Udostępnianie danych do serwera osobom spoza ligi jest zabronione.
5.4
Serwer ligowy obsługuje czat, na którym zabrania się używania wulgaryzmów oraz niestosownych zwrotów. Podczas oficjalnych sesji z wyłączeniem treningów zabronione jest pisanie na czacie. Za łamanie tej zasady administratorzy mają prawo wyrzucić użytkownika z serwera lub nałożyć na niego punkty karne. Zasada ta nie dotyczy administratorów ligi.
5.5
Użytkownik serwera, który stwarza zagrożenie dla innych kierowców np. z powodu tzw. lagów, może zostać wyrzucony z serwera przez administratora.
5.6
Użytkownik serwera musi posiadać identyczną nazwę użytkownika (pseudonim) na serwerze, jak i na stronie. Nie przestrzeganie tej zasady wiąże się z możliwością wykluczenia danego kierowcy z wyników oficjalnej sesji.
5.7
Zabronione jest opuszczanie alei serwisowej (pitlane) przed zapaleniem się zielonego światła.
5.8
Kierowcy, którzy chcą opuścić aleję serwisową, mają obowiązek ustawienia się jeden za drugim w bezpiecznych odstępach.
5.9
Kierowca znajdujący się na torze powinien przestrzegać pokazywanych mu flag (żółta, niebieska oraz czarna). Znaczenia wymienionych wyżej flag znajdują się w 11 punkcie niniejszego regulaminu. Nie przestrzeganie zasad flag może skutkować odebraniem licencji na uczestnictwo w lidze.
5.10
Podczas okrążenia wyjazdowego należy przepuścić zbliżających się kierowców na okrążeniach pomiarowych oraz przygotować sobie odpowiedni odstęp za nimi przed rozpoczęciem pomiaru czasu.
5.11
Zabronione jest nieuzasadnione zwalnianie i zatrzymywanie się na torze, które wywołuje żółtą flagę.
5.12
Podczas kwalifikacji i wyścigu obowiązuje zakaz pisania na czacie. Jedynymi uprawnionymi osobami do pisania w trakcie trwania tych sesji są administratorzy.
5.13
Użytkownik serwera zobowiązany jest do korzystania z bolidu przydzielonego mu na stronie ligowej (numer bolidu oraz zespół). Nieprzestrzeganie tej zasady skutkować będzie wykluczeniem z wyników oficjalnej sesji.
5.14
Ustawienia serwera prezentują się następująco
    Dozwolone asysty na serwerze
  • ABS - Dopuszczalny
  • Kontrola trakcji - dopuszczalna
  • Automatyczna skrzynia biegów - dopuszczalna
  • Automatyczne sprzęgło - dopuszczalne
  • Kontrola stabilizacji - dopuszczalna (niska)
    Ustawienia serwera
  • Awarie mechaniczne - wyłączone
  • Rodzaj startu wyścigu - z miejsca + okrążenie formujące
  • Warunki pogodowe - stałe
  • Współczynnik uszkodzeń bolidu - 25%
  • Zużycie opon - x2 lub x3 w zależności od poziomu degradacji opon na danym torze.
  • Zużycie paliwa - x3
6. Sesje ligowe
6.1
Lista sesji ligowych przedstawiona jest w panelu "Najbliższe sesje".
6.2
Sesje ligowe tj. Trening, Kwalifikacje, Rozgrzewka oraz Wyścig są uznane jako "Oficjalne", tylko wtedy, gdy na serwerze ligowym rFactor znajduje się conajmniej jeden uprawniony Administrator do prowadzenia sesji.
6.3
Jeśli u kierowcy przy dołączaniu do serwera wystąpi niezgodność plików (mismatch) typu .hdv lub też, jeśli istnieje podejrzenie użycia tzw. cheatu, administracja ma prawo do usunięcia kierowcy z serwera.
6.4
Restarty wyścigów są zabronione. Jedyne wyjątki to problemy techniczne bądź inne powodu uniemożliwiające przeprowadzenie wyścigu.
6.5
Jeśli w wyścigu pozostanie mniej niż 3 kierowców, wyścig jest przerywany. Jeśli zawodnicy przejechali mniej niż 50 % dystansu wyścigu przyznawana jest połowa punktów.
6.6
Podczas oficjalnych sesji ligowych dozwolone jest tankowanie bolidu.
6.7
Administracja wybiera jeden zestaw opon, który będzie używany podczas weekendu wyścigowego. Informacja ta znajduje się w zakładce "Informacje o torze"
6.8
Podczas wyścigu obowiązkowe jest użycie przynajmniej dwóch z trzech dostępnych mieszanek na suchą nawierzchnię. W przypadku deszczowych warunków przepis ten nie obowiązuje.
6.9
W lidze funkcjonuje lista startowa. Obowiązuje ona każdego kierowcę włącznie z administratorami. Kierowca, który nie zgłosi swojego udziału podczas danego weekendu wyścigowego, nie będzie brany pod uwagę w wynikach sesji. Zasada ta dotyczy wzystkich oficjalnych sesji.
6.10
Sesja zostanie uznana za zakończoną wtedy, gdy jeden z uprawnionych Administratorów napisze na serwerze: Sesja zostaje zakończona.
6.11
Korzystanie z czatu na serwerze jest dostępne podczas sesji rozgrzewkowej lub treningowej. Pisanie wiadomości na czacie podczas kwalifikacji i wyścigu wiąże się z otrzymaniem punktów karnych.
7. Trening
7.1
Podczas każdego weekendu wyścigowego odbywają się dwie oficjalne sesje treningowe (piątek oraz sobota).
7.2
Każda oficjalna sesja treningowa trwa 60 minut.
7.3
Podczas sesji treningowej kierowca może wykonać dowolną liczbę okrążeń. Pozycja w wynikach sesji podyktowana jest czasem jednego, najszybszego okrążenia, osiągniętego przez kierowcę.
7.4
Udział w sesji treningowej nie jest obowiązkowy. Kierowca również może dołączyć na serwer lub opuścić serwer w dowolnej chwili.
7.5
Aby wynik kierowcy został zaliczony, musi on być zgłoszony na liście startowej do Grand Prix.
7.6
Dołączenie na serwer w nieodpowiednim bolidzie, skutkować może zdyskwalifikowaniem kierowcy z wyników sesji.
8. Kwalifikacje
8.1
Podczas każdego weekendu wyścigowego odbywa się jedna oficjalna sesja kwalifikacyjna, według której ustalana jest kolejność startowa do wyścigu.
8.2
Każda sesja kwalifikacyjna trwa 30 minut.
8.3
Podczas sesji kwalifikacyjnej kierowca może wykonać dowolną liczbę okrążeń. Pozycja w wynikach sesji podyktowana jest czasem jednego, najszybszego okrążenia, osiągniętego przez kierowcę.
8.4
Udział w sesji kwalifikacyjnej nie jest obowiązkowy. Brak udziału w kwalifikacjach skutkuje startem do wyścigu z ostatniego miejsca.
8.5
Dołączenie na serwer w nieodpowiednim bolidzie, skutkować może zdyskwalifikowaniem kierowcy z wyników sesji.
8.6
Aby wynik kierowcy został zaliczony, musi on być zgłoszony na liście startowej do Grand Prix.
9. Rozgrzewka
9.1
Podczas rozgrzewki kierowcy mogą wykonać próbny start z końca alei serwisowej lub sprawdzić zjazd do pitlane.
9.2
W jej trakcie dozwolone jest wychodzenie z serwera przed ustawieniem pozycji startowych.
9.3
Jeśli kierowca opuści serwer podczas warmupa po ustawieniu pozycji, startuje z końca stawki.
9.4
Wyniki sesji rozgrzewkowej nie są wyświetlane na stronie.
9.5
Sesja rozgrzewkowa przed wyścigiem trwa 15 minut i służy do przygotowania się do wyścigu.
10. Wyścig
10.1
Wyścig odbywa się na dystansie około 160 km. Dystans wyścigu dla poszczególnych torów określa terminarz.
10.2
Administracja ma prawo zmienić dystans wyścigu w trakcie sezonu, jeśli istnieją ku temu powody.
10.3
Aby kierowca został dopuszczony do startu w wyścigu, musi spełnić następujące warunki:
  • Posiadać pełną licencję uprawniającą do startów.
  • Znać i przestrzegać niniejszy regulamin ligowy.
  • Być zgłoszonym na listę startową do danego weekendu wyścigowego.
  • Posiadać czas poniżej 107% najlepszego czasu zarejestrowanego na livetimingu.
  • Nie posiadać kary zawieszenia na dany weekend wyścigowy za przewinienia w poprzednich rundach.
  • Nie stwarzać zagrożenia dla innych kierowców np. przez zbyt wysoki ping lub niestabilne połączenie z serwerem.
  • Być zarejestrowanym użytkownikiem na stronie ligowej oraz posiadać posadę w którymś z zespołów opisanych w zakładce "Zespoły".
10.4
Start wyścigu odbywa się z pól startowych po ukończeniu okrążenia formującego i po ustawieniu wszystkich bolidów na polach startowych.
10.5
Ustawienie na starcie jest uzależnione od wyników kwalifikacji oraz ewentualnych kar mających wpływ na wyniki kwalifikacji.
10.6
W przypadku nałożenia na gracza kary startu z alei serwisowej, kolejność zawodników w alei ustalana jest na podstawie czasu z kwalifikacji bądź rozgrzewki.
10.7
Czas trwania wyścigu nie może przekroczyć jednej godziny od momentu startu wyścigu.
10.8
Wyścig rozpoczyna się, gdy zgasną wszystkie czerwone światła. Kierowcy startujący z alei serwisowej czekają na zielone światło, które zapala się gdy lider wyścigu przejedzie cały pierwszy sektor toru podczas pierwszego okrążenia.
10.9
Kierowca może otrzymać automatyczne kary przejazdu przez boksy lub stop&go nałożone przez grę, które musi wykonać przed ukończeniem wyścigu.
10.10
Kierowca może otrzymać automatyczne kary przejazdu przez boksy lub stop&go nałożone przez grę, które musi wykonać przed ukończeniem wyścigu.
10.11
Wyścig kończy się, gdy ostatni kierowca, który nie wycofał się z wyścigu przekroczy linię mety.
11. Okrążenie formujące
11.1
Okrążenie formujące odbywa się zawsze przed wyścigiem. Służy ono do rozgrzania opon, hamulców oraz odpowiedniego przygotowania się do startu wyścigu.
11.2
Okrążenie nie może zostać przeprowadzone więcej niż dwa razy przed wyścigiem. Jeżeli wystąpią jakiekolwiek problemy, administracja ma prawo odwołać okrążenie formujące i przejść od razu do wyścigu.
11.3
Okrążenie formujące kończy się w momencie, gdy ostatni kierowca ustawi się na polu startowym.
11.4
Kierowcy mają obowiązek trzymać w miarę równe odstępy między sobą na okrążeniu formującym. Kierowca, który nie zdąży wstawić się na okrążenie formujące, do wyścigu musi wystartować z alei serwisowej.
11.5
Kierowca ma prawo opuścić okrążenie formujące w trakcie jego trwania. Skutkuje to jednak starem z alei serwisowej.
11.6
Wyprzedanie kierowców na okrążeniu formującym jest zabronione. Łamanie tej zasady może skutkować natychmiastowym wyrzuceniem gracza z serwera.
11.7
Okrążenie formujące nie jest brane pod uwagę w wynikach wyścigu.
12. Kary
12.1
Kary za poszczególne przewinienia są przyznawane zgodnie z Kodeksem Kar.
12.2
Skargi można składać na stronie głównej pod przyciskiem Skargi.
12.3
Rada FIA w szczególnych przypadkach może przyznać karę wykraczającą poza ramy określone w Kodeksie Kar.
12.4
Jeśli gracz otrzymał karę na podstawie decyzji rady FIA, a zawodnik jest nieobecny to kara zostaje przesunięta na kolejny weekend wyścigowy.
12.5
Administracja dogłębnie sprawdza okrążenie formujące oraz pierwsze okrążenie wyścigu w celu znalezienia ewentualnych przewinień niezgłoszonych przez kierowców. Sprawdzane jest również najszybsze okrążenie danego kierowcy w kwalifiakcjach w celu znalezienia ewentualnych ścięć toru.
12.6
Kierowcy na wysłanie skarg mają 48 godzin od daty zakończenia sesji. Do wysyłania skarg służy formularz znajdujący się pod przyciskiem "skargi" znajdującym się w panelu z informacjami odnośnie do najbliższego wydarzenia.
12.7
Kierowca, który nie zgadza się z werdyktem administracji odnośnie do złożonej skargi, ma prawo odwołać się do rady FIA. Do tego celu służy formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce "Kontakt".
13. Zespoły
13.1
Każdy zespół może posiadać maksymalnie dwóch kierowców podstawowych oraz dwóch rezerowowych.
13.2
Administracja może przypisać do zespołu kierowcę szukającego posady tylko wtedy gdy zespół nie posiada kierowcy testowego.
13.3
Administracja nadzoruje zmiany w zespołach. W celu zmiany zespołu kierowca musi skontaktować się z administracją ligi poprzez formularz znajdujący się w zakładce "Kontakt".
13.4
Kierowca może posiadać tylko jedną posadę w zespołach.
13.5
Kierowca nie może być w tym samym momencie kierowcą testowym oraz etatowym (podstawowym). Każdemu kierowcy przysługuje tylko jedna posada.
14. Punktacja
14.1
Punkty w wyścigach przyznawane są według punktacji stworzonej przed sezonem. Punktacja nie może ulegać zmianom w trakcie trwania sezonu.
14.2
Dla każdej pozycji przypada określona ilość punktów:
  1. 25 pkt.
  2. 18 pkt.
  3. 15 pkt.
  4. 12 pkt.
  5. 10 pkt.
  6. 8 pkt.
  7. 6 pkt.
  8. 4 pkt.
  9. 2 pkt.
  10. 1 pkt.
14.3
Za zdobycie pole position (wygranie kwalifikacji) kierowca otrzymuje dodatkowe 3 punkty, które dopisane są do wyników kierowcy.
14.4
Za zdobycie najszybszego czasu podczas wyścigu kierowca otrzymuje dodatkowe 2 punkty, które dopisane są do końcowych wyników wyścigu. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy kierowca ten zostaje zdyskwalifikowany z wyników. W takiej sytuacji dodatkowe punkty przechodzą na kierowcę, który wykonał drugi najszybszy czas w wyścigu.
15. Flagi
15.1
Na serwerze działa system flag, który informuje kierowcę o różnych wydarzeniach na torze np. o wypadku.
  • Flaga niebieska - informuje kierowcę o zbliżającym się szybszym kierowcą, który będzie wykonywał manewr dublowania. W takiej sytuacji należy w bezpiecznym miejscu przepuścić kierowcę, który będzie dublował.
  • Flaga żółta - informuje o wypadku lub opuszczeniu toru przez któregoś z kierowców. W sytuacji, gdy wyświetli się żółta flaga, należy zachować szczególną ostrożność na torze.
  • Flaga czarna - informuje kierowcę o dyskwalifikacji. W takiej sytuacji kierowca natychmiastowo musi opuścić tor i zakończyć udział w wyścigu.
  • Flaga w szachownicę - informuje kierowcę o zakończeniu sesji.
  • Flaga zielona - informuje kierowcę o czystym torze np. po usunięciu skutków wypadku na torze lub uszkodzonego bolidu. Informuje ona również o pozwoleniu na wyprzedzanie.
15.1
Nieprzestrzeganie zasad powyższych flag, skutkować może odebraniem licencji uprawniającej do udziału w ligowych rozgrywkach.
16. Aleja serwisowa (pitlane)
16.1
W alei serwisowej obowiązuje ograniczenie prędkości, które jest inne dla każdego toru. Nieprzestrzeganie ograniczenia skutuje nałożeniem kary przez grę lub administrację. Zasada ta dotyczy wszystkich kierowców włącznie z administratorami. Kierowca ma obowiązek przestrzegać tej zasady w każdej oficjalnej sesji ligowej.
16.2
Przed zapalaniem się zielonych świateł, kierowcy bolidów znajdujących w alei serwisowej, po opuszczeniu garażu muszą ustawić się przed wyjazdem w jednej linii (jeden za drugim).
16.3
Kierowca może zatrzymać swój bolid w alei serwisowej na stanowisku swojego zespołu. Bezpodstawne stwarzanie niebezpieczeństwa w alei jest karane.
17. Nieobecności
17.1
Nieobności kieorowcy podczas sesji treningowych oraz kwalifikacyjnych nie skutkują żadnymi karami. Są to sesje nieobowiązkowe.
17.2
Kierowca ma prawo do napisania wiadomości do administracji za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się w zakładce "Kontakt", w celu usprawiedliwienia swojej nieobecności na wyścigu. W treści wiadmości musi znaleźć się powód nieobecności na danym GP. Jeżeli administracja zaakceptuje wniosek, kierowca wtedy nie ma naliczanej nieobecności, która mogłaby spowodować usunięcie ze składu ligi.
17.3
Jeśli kierowca będzie mieć 4 nieobecność w przeciągu 7 rund, zostaje przeniesiony na stanowisko testowe swojego zespołu. Jeśli w kolejnych rundach będzie regularnie się pojawiać, to zostanie przywrócony na kierowcę etatowego.
17.4
Jeśli kierowca nie usprawiedliwi swojej nieobecności w ciągu 24 godzin od zakończenia wyścigu, nieobecność jest mnożona podwójnie.
17.5
W razie nieobecności kierowcy etatowego pierwszeństwo w zastępstwie ma kierowca testowy tego samego zespołu. W razie jego braku zespół może wybrać własnego zastępcę, pod warunkiem zaakceptowania go przez Administrację.
17.6
Udział w testach przedsezonowych oraz różnego rodzaju "eventach" w lidze nie jest obowiązkowy.
18. Program rFScan
18.1
rFScan to program, który służy do weryfikacji wyników kierowcy i sprawdzenia, czy użytkownik nie używa programów ułatwiających rywalizację w lidze. Jest to zabezpieczenie, na wypadek, gdyby kierowca oszukiwał i używał różnego rodzaju "cheatów".
18.2
rFScan jest w lidze obowiązkowy. Aby go pobrać, należy wejść do pobieralni ligowej.
18.3
Używanie programu rFScan jest obowiązkowe. Wyjątkiem są jedynie treningi, podczas których logi z programu rFScan nie są sprawdzane.
18.4
Odpowiednio skonfigurowany program rFScan, generuje podczas rozgrywki logi z sesji. Po zakończeniu wyścigu kierowca ma obowiązek wysłać te logi do administracji w celu ich sprawdzenia.
18.5
Kierowca ma 48 godzin na wysłanie logów. Jeżeli administracja w tym czasie nie otrzyma logów z sesji, kierowca ten zostaje wykluczony z wyników sesji i otrzymuje DQ - dyskwalifikację.
18.6
W przypadku, gdy log z sesji zostanie zweryfikowany i administracja wykryje w nim używanie programów wspomagających jazdę, natychamiastowo nakłada karę DQ na kierowcę. Używanie różnego rodzaju cheatów może skutkować wyrzuceniem kierowcy z ligi.
18.7
Poniższa infografika prezentuje poprawnie skonfigurowany program rfscan.exe. W razie wątpliwości co do działania rfscana, skontaktuj się z administracją ligi.
19. Opony
19.1
Mieszanki opon używane podczas sezonu są dostępne dla wszystkich kierowców. Poniższa infografika prezentuje mieszanki opon dostępne w obecnym sezonie. Każda z tych mieszanek wyróżnia się inną wytrzymałością i przyczepnością.
19.2
Podczas wyścigu każdy kierowca ma obowiązek użycia min. dwóch różnych mieszanek opon zamieszczonych na poniższej infografice. Podczas wyścigu deszczowego, zasada ta nie obowiązuje.
20. Postanowienia końcowe
20.1
Administracja ligi ma prawo ukarać użytkownika, który nie przestrzega powyższego regulaminu.
20.2
Strona ligowa wraz z systemami ligowymi jest własnością ligi Legend F1 i została stworzona tylko do celów informacyjnych, a nie zarobkowych. Dostęp do strony mają wszyscy. Osoby posiadające konto na stronie, otrzymują dostęp do niektórych elementów strony, niedostępnych dla użytkownika bez konta na stronie.
20.3
Na stronie ligowej nie są zawarte żadne reklamy. Użytkowanie strony jest w pełni darmowe tak samo, jak i czynny udział w lidze.
20.4
Zasady przechowywania oraz publikowania danych użytkowników na stronie opisane są w Polityce Prywatności.
20.5
Administracja ligi nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane przez użytkowników na stronie. W przypadku, gdy administracja uzna, że opublikowane treści są niestosowne, ma prawo usunąć takowe treści.
20.6
Jeżeli użytkownik ma pytania do administracji dotyczące regulaminu i innych spraw, może skontaktować się z administracją poprzez wysłanie wiadomości email na adres kontakt@legendf1.pl.
Ostatnia aktualizacja regulaminu: 28.08.2018 21:10
Wróć na górę regulaminu
Najbliższe sesje
Najbliższe sesje
Seria
Nazwa
Data
Status

Brak nadchodzących sesji

Klasyfikacje
Klasyfikacje
1
Sauber
375
2
Benetton
258
3
Benetton
221
4
McLaren
157
5
Ferrari
102
6
McLaren
78
7
Jaguar
65
8
Sauber
63
9
McLaren
58
10
Ferrari
53
1
Sauber
510
2
Benetton
494
3
McLaren
159
4
Ferrari
140
5
Prost
103
6
Arrows
70
7
Jaguar
66
8
Williams
55
9
BAR
51
10
Minardi
26
Serwery
Serwery
Dane do serwerów dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników