Testy przedsezonowe Sesja 1
Testy przedsezonowe Sesja 2
Testy przedsezonowe Sesja 3
Grand Prix Kataru
Grand Prix Brazylii
Grand Prix Australii
Grand Prix San Marino
Grand Prix Hiszpanii
Grand Prix Monako
Grand Prix Kanady
Grand Prix Europy
Grand Prix Francji
Grand Prix Austrii
Grand Prix Wielkiej Brytanii
Grand Prix Niemiec
Grand Prix Węgier
Grand Prix Belgii
Grand Prix Włoch
Grand Prix Japonii
Japonia
Grand Prix Japonii
Fuji
Runda 16
08 - 09 września 2018
Trening
08.09.2018 - 19:00
Kwalifikacje
09.09.2018 - 19:00
Wyścig (34 okr.)
09.09.2018 - 19:50
Do wyścigu pozostało
Mapka toru
live racers
Autor: EmPiDi
Data dodania: 05 kwietnia 2018 - 16:09
Mistrzowski bolid prześwietlony!
Tytuł newsa
4 sezony startów. Jazda w aż 4 zespołach. Ponad 40 ligowych wyścigów. Można powiedzieć: weteran ligowy. Vef, który po przegranej batali o tytuł w 1 sezonie I fatalnych osiągach w sezonie 3 (tylko 3 wyścigi w 2 sezonie), wreszcie zdobywa mistrzostwo.Jest pierwszym kierowcą, który zdobywa tytuł w Szkarłatnym bolidzie. I tylko brak stabilnego kolegi zespołowego odebrał zespołowi szansę na pierwszy tytuł w klasyfikacji zespołowej na rzecz Mclarena. Dzisiaj opiszemy bolid, w jakim osiągnął ten sukces, a kierowcę podsumujemy w osobnym newsie. Ferrari F1-2000. Zaprojektowany przez duet Rory'ego Byrne'a , odpowiadającego za nadwozie I Paolo Martinellego, który stworzył 3-litrowe V10 o typie 049 I kącie rozwarcia cylindrów 90°. Dyrektor techniczny, Ross Brawn, chwalił harmonię nadwozia z silnikiem, a także liczył, że nowy skład kierowców pozwoli na walkę o najwyższe cele. Względem poprzednika, modelu F399, który dał Satchowi wicemistrzostwo, obniżono środek ciężkości, zaciski hamulcowe przeniesiono pod tarcze, a zbiornik oleju był tak mały jak to tylko możliwe. Dodatkowo kadłub, rdzeń konstrukcji, był mniejszy. Niestety ligowe regulacje pozbawiły samochodu doskonale dopracowanego systemu kontroli przepustnicy, ale nawet jej brak nie okazał się przeszkodą. Dodatkowo przeprojektowano tylne zawieszenie I usprawniono samochód aerodynamicznie. O wyczynach zawodnikòw już wkrótce, a poniżej więcej danych technicznych o samochodzie. Rozstaw osi: 302 cm; Rozstaw przednich kół: 149 cm; Rozstaw kół tylnych: 140,5 cm; Waga pojazdu: 605 kg (jednakowa u wszystkich); Pojemność baku: 160 litrów (jednakowa u wszystkich); Zawieszenie: Podwójne wahacze pchane; Firma produkująca zawieszenie: Sachs; Moc silnika: 820 km; Waga silnika: 112 kg; Maksymalne obroty: 19500 obr./min ; Skrzynia biegów: Sekwencyjny półautomat umieszczony wzdłużnie; Biegi: 7; Sprzęgło: AP Racing; Paliwo I olej: Shell; Opony: Bridgestone (jeden dostawca); Hamulce I klocki : Brembo; Chłodnice: Secan; Elektronika: Magneti Marelli (jednakowa w całej stawce).
Wyświetleń: 145
Komentarze
avatar EmPiDi
7 dni temu
@TiDiEJ tak, ale w modzie limit RPM stanowił 19500, więc jest zapisana taka wartość
Domyślny avatar
12 dni temu
Ale silnik Ferrari z 2000 roku kręcił się do 18000 RPM, no może 18500 w Sauberze i Proście z 2001 roku... taki mały błąd rzeczowy. Źródło: http://www.allf1.info/engines/ferrari.php Type: Tipo 049
Najbliższe sesje
Najbliższe sesje
Seria
Nazwa
Data
Status

Brak nadchodzących sesji

Klasyfikacje
Klasyfikacje
1
Sauber
375
2
Benetton
258
3
Benetton
221
4
McLaren
157
5
Ferrari
102
6
McLaren
78
7
Jaguar
65
8
Sauber
63
9
McLaren
58
10
Williams
53
1
Sauber
510
2
Benetton
494
3
McLaren
159
4
Ferrari
140
5
Prost
103
6
Arrows
70
7
Jaguar
66
8
Williams
55
9
BAR
51
10
Minardi
26
Serwery
Serwery
Dane do serwerów dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników